شادی هواسی وکیل پایه یک دادگستری

لیست عناوین محتوا

گواهینامه وکالت شادی هواسی وکیل پایه یک دادگستری

رزومه شادی هواسی وکیل پایه یک دادگستری

مدرک تحصیلی شادی هواسی وکیل پایه یک دادگستری : کارشناس ارشد حقوق خصوصی از دانشگاه علوم تحقیقات

سوابق کار وکالت : بیش از ۱۵ سال وکالت مستمر در دعاوی حقوقی ، کیفری ، مواد مخدر ، دیوان عالی کشور ، اصل ۴۹ قانون اساسی و داوری

وکیل سابق انجمن مدیران کنترل کیفیت صنایع استان تهران

عضو کمیسیون وکالت های تسخیری کانون وکلای دادگستری مرکز

موسس و صاحب امتیاز موسسه حقوقی دی 

افتخارات : دریافت لوح تقدیر قبولی در آزمون وکالت با رتبه ۱۲۶ از دستان پر مهر دکتر کاتوزیان پدر علم حقوق ایران

پروانه وکالت شادی هواسی وکیل پایه یک دادگستری

پروانه وکالت شادی هواسی وکیل پایه یک دادگستری

شماره پروانه: ۲۰۱۴۴

تاریخ اعتبار :۱۴۰۴/۰۸/۳۰

مرجع صادر کننده : کانون وکلای دادگستری مرکز

تمرکز : استان تهران

محل اشتغال : تهران شعبه مرکزی (موسسه حقوقی دی)

استعلام پروانه وکالت از کانون وکلای دادگستری مرکز

مجوز موسسه حقوقی شادی هواسی وکیل پایه یک دادگستری

مجوز موسسه حقوی دی (مدیر عامل شادی هواسی)

موسسه حقوقی دی دادگستران عدل پرور حقیقت جو

شماره ثبت : ۵۱۱۳۵

شناسه ملی : ۱۴۰۰۹۷۹۹۰۲۵

اعضا هیئت مدیره :  شادی هواسی ، شیما کریمی فرد 

مرجع صدور مجوز : کانون وکلای دادگستری مرکز

مدت فعالت : نامحدود

 

 

مدارک داوری شادی هواسی از اتاق بازرگانی

مدرک داوری سطح 1 شادی هواسی وکیل پایه یک دادگستری
مدرک داوری سطح 2 شادی هواسی وکیل پایه یک دادگستری

امروزه جهت رفع اختلافات و دعاوی به جای طرح دعوی در دادگاه ها و محاکم از خدمات داوری استفاده می شود داوری یک امر بسیار تخصصی می باشد و از آنجایی که بیشتر اختلافات مالی هستن یک داور باید آشنایی کامل به قوانین و مقررات تجاری باشد لذا شادی هواسی وکیل پایه یک دادگستری با داشتن مدارک داوری از اتاق بازرگانی و داشتن سوابق طولانی همکاری با شرکت های بزرگ (وکیل اسبق اداره استاندارد ) می تواند فی ما بین طرفین داوری شایسته ای را انجام داده تا در وقت و پول شما کمک شایانی را ایفا نماید. لذا با قرار دادن شرط داوری در قرار دادهای تجاری می توانید از این خدمات استفاده نمایید .

کمیسیون وکالت های تسخیری کانون وکلای دادگستری جمعی از وکلای پایه یک دادگستری که توسط هیآت مدیره کانون وکلا تعیین می گردند که خدمات انتخاب وکیل تسخیری (افرادی که در جرایم کیفری نیازمند وکیل می باشند) را بر عهده دارند.

قسم نامه شادی هواسی وکیل پایه یک دادگستری

دل نوشته شادی هواسی وکیل پایه یک دادگستری

برگ های قانون را  ورق زدم و شبانه روز تلاش کردم حقوق خوان خوبی باشم و برای به نتیجه رسیدن به حق موکل تلاش کردم و از آفریدگاه تقاضا کردم علم و  قدرتی به من اعطا نماید تا همه مردمان کشورم در پناه قانون و عدالت در آرامش باشند .

موسسه دی را جهت تخصصی تر شدن امر وکالت با گروهی از وکلای متخصص جهت پیش برد هر چه بهتر و پیگیری مستمر پرونده ها راه اندازی نمودیم چون معتقد هستم وکالت شغل نیست جایگاهی است که خدا به وکلا اعطا نموده و امید بر آن دارم لایق به حق در این عرصه باشیم

نقش وکیل پایه یک دادگستری در حقوق ایران

وکیل پایه یک دادگستری، به عنوان یک حرفه‌ای حقوقی، نقش مهمی در فرآیند دادرسی دارد. این وکیل‌ها به عنوان نمایندگان قانونی موکلین خود در دادگاه‌ها عمل می‌کنند و وظایف متعددی را انجام می‌دهند. در ادامه به برخی از نقش‌های وکیل پایه یک دادگستری در حقوق ایران پرداخته‌ایم:

۱. نمایندگی در دادگاه

وکیل پایه یک دادگستری، موکلین خود را در دادگاه‌ها نمایندگی می‌کند. این شامل حضور در دادگاه‌های کیفری، حقوقی، کار و… می‌شود. بهترین وکیل پایه یک دادگستری تهران باید دارای تخصص در زمینه‌های مختلف حقوقی باشد تا بتواند موکلین خود را به خوبی نمایندگی کند.

۲. تهیه دفاع‌نامه

وکیل پایه یک دادگستری موظف است دفاع‌نامه‌ای را برای مشتری خود تهیه کند. این دفاع‌نامه شامل دلایل و مستنداتی است که موکلین را در دادگاه دفاع می‌کند.

۳. مشاوره حقوقی

وکیل پایه یک دادگستری نه تنها در دادگاه‌ها بلکه در مراحل قبل از دادرسی نیز به موکلین خود مشاوره حقوقی ارائه می‌دهد. این مشاوره شامل مسائل مختلفی مانند ترتیبات قراردادها، حقوق کاری، مسائل ملکی و… می‌شود.

۴. نظارت بر اجرای حکم

پس از صدور حکم دادگاه، وکیل پایه یک دادگستری مسئول نظارت بر اجرای حکم است. او باید تا اجرای کامل حکم، موکلین خود را همراهی کند.

در نهایت، وکیل پایه یک دادگستری با تخصص حقوقی خود، به موکلین خود کمک می‌کند تا حقوق و منافع خود را در دادگاه‌ها به دست آورند.

وکلا در ایران چگونه مجوز حقوقی می‌گیرند؟

  1. مشاوره حقوقی قبل از شروع کار: قبل از شروع هر فعالیت حقوقی، مشاوره حقوقی دریافت کردن بسیار مهم است. با مشاوره حقوقی، می‌توانید با نکات و قوانین مختلف پیرامون دریافت مجوز آشنا شده و از طریق راه‌حل‌های قانونی برای دریافت آن اقدام کنید.

  2. نوع‌های مجوزها: مجوزها در حوزه حقوقی گسترده‌ای دارند و توسط نهادهای مختلف صادر می‌شوند. برای شروع کسب‌وکار، تأسیس شرکت‌های خصوصی، دانش‌بنیان، راه‌اندازی مراکز و دفاتر، دریافت مجوز ضروری است.

  3. آزمون وکالت پایه‌یک دادگستری: وکلا برای دریافت پروانه وکالت پایه‌ یک دادگستری، در آزمون کتبی و شفاهی پایان دوره کارآموزی شرکت می‌کنند. پس از قبولی در آزمون، مجوز وکالت به آن‌ها اعطا می‌شود.

  4. قرارداد الکترونیک وکالت: وکلا می‌توانند قراردادهای الکترونیکی را از طریق سامانه خودکاربری وکلا ثبت کنند. این قراردادها شامل مواردی مانند وکالت‌نامه‌ها می‌شود.

چگونه یک وکیل پایه یک دادگستری خوب را بشناسیم؟

برای اینکه بتوانیم یک وکیل پایه یک دادگستری خوب را بشناسیم، باید یک سری فاکتورها و ملاک‌های بسیار مهم رو مد نظر قرار بدهیم.

در ابتدا باید بدانیم که وکیل پایه یک دادگستری، شخصی است که دارای پروانه وکالت از سوی کانون وکلای دادگستری می‌باشد. چنین شخصی فارغ از آنکه در رشته حقوق تحصیل کرده و از علوم حقوقی باید دانش کافی داشته باشد، با دادن آزمون در کانون وکلا توانسته علم خود را اثبات کرده و پروانه وکالت پایه یک را کسب کند.

این پروانه یک اعتبار قانونی و اولین مجوز برای داشتن صلاحیت قانونی وکیل پایه یک دادگستری به جهت اقدامات او در مراجع قضایی میباشد که با وجود این پروانه میتوان به آن فرد عنوان« وکیل پایه یک دادگستری» را داد.
برای مثال خانم شادی هواسی وکیل پایه یک دادگستری می‌باشد که علاوه بر تحصیل تخصصی در مقطع کارشناسی ارشد حقوق خصوصی دانشگاه علوم و تحقیقات تهران، توانسته است گواهینامهٔ وکالت (پروانه وکالت) را از کانون وکلای دادگستری مرکز دریافت نماید.

شادی هواسی وکیل پایه یک دادگستری چه سوابقی دارد؟

سرکار خانم شادی هواسی وکیل پایه یک دادگستری و دانش آموخته ارشد حقوق خصوصی هست؛ وی عضو کمیسیون وکالت های تسخیری کانون وکلای مرکز یوده و وکیل سابق انجمن مدیران کنترل کیفیت صنایع استان تهران میباشد. ایشان دارای بیش از ۱۵ سال سابقه فعالیت تخصصی و مستمر در زمینه دعاوی کیفری، حقوقی ، مواد مخدر، دیوان عالی کشور و… می باشد.
موسسه حقوقی دی که توسط خانم شادی هواسی وکیل پایه یک دادگستری و همراهی تیم ایشان در سال ۱۳۹۹ تاسیس شده و دارای سوابق فعالیتی درخشانی است که فقط اگر بخواهیم به یک مورد از آنها اشاره کنیم؛
کسب اعتماد اولین و بزرگترین بانک ایرانی «مجموعه بانک سپه» به جهت سپردن امور حقوقی خودشان به تیم موسسه حقوقی دی و خانم شادی هواسی وکیل پایه یک دادگستری می‌باشد که خود یک نمونه از کیفیت کار و سابقهٔ اعتباری ایشان به شمار میرود.
هم اکنون این موسسه حقوقی تحت نظارت وکیل پایه یک دادگستری شادی هواسی مدیریت میشود که در انجام امور وکالت و قبول مشاوره در امور دعاوی خانواده ، کیفری ، حقوقی، ملکی و ثبتی به صورت متمرکز تری فعالیت دارد و با خدمت رسانی به موکلین و شخصیت های گوناگون حقیقی و حقوقی در زمینه های متنوع خدمات وکالتی، توانسته اعتبار و سوابق کاری درخشان و قدرتمندی را برای خود به ارمغان بیاورد.

مهم ترین ویژگی بهترین وکیل پایه یک دادگستری خانم در تهران

بهترین وکیل تهران باید دارای مهارت‌های ارتباطی بسیار خوبی باشد تا بتواند به خوبی با موکلان خود ارتباط برقرار کرده و به آن‌ها کمک کند. وکیل پایه یک دادگستری خانم می‌تواند در پرونده‌های مختلفی از جمله پروند های جرمی، کیفری، حقوقی و غیره فعالیت داشته باشد. 

برای انتخاب بهترین وکیل پایه یک دادگستری خانم، مهم است که به تجربه، تخصص، اخلاق حرفه‌ای، مهارت‌های ارتباطی و پیگیری مستمر وکیل توجه کنید. همچنین، مطمئن شویدکه وکیل انتخابی با قوانین و مقررات حقوقی آشنا و به‌روز است تا به بهترین شکل ممکن به موکلان خود کمک کند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *